poniedziałek, 11 lutego 2013

Bo mogę ^^

Telefon o 23, że będzie domówka i jak chce to mnie wezmą... wyszedł tomaszów...
Kurwa mać z tomaszowem!
/
Odzyskałem stówkę
Dostałem prawo jazdy... kolejny cholernie ważny przedmiot.
mam samochód, tani i jeździ !
kupiłem nową grafikę do laptopa
i wyszedłem z długów. no mniej więcej ale już sobie poradzę.
No i najważniejsze. Tydzień do półtora i po uczuciu ^^ Dziękuję, że zachowałaś się w ciągu tych dwóch dni tak a nie inaczej. Znów będę wolny... Może i chciałem ale skoro ty nawet nie jesteś w stanie określić czego chcesz to chyba wszystko zmierza w najlepszą stronę.

No i Feciałkę... Dziękuję ci moja przyjaciółko za to, że jesteś i mogę ci powiedzieć co tylko zechcę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie :)