piątek, 5 kwietnia 2013

Co cię obchodzi jak korzystam z szaleństwa, bez czy w pasach bezpieczeństwa.

Może to i dziecinne ale to mój blog i będę tu publikował co mi się podoba.
120km/h i to w 4 osoby miedzianym z gazem z przerdzewiałymi podłużnicami i mega luzem na końcówkach drążka. Równie dobrze można skakać z niesprawdzonym spadochronem. Wiecej tak nie zaryzykuje.
140km/h w trzy osoby drugim miedzianym przez miasto... Skala mandatów się kończy xD Ale ten przynajmniej nie grozi utratą koła ^^
Jutro bojowy test Suzuki. (po godzinie pracy z szuflą odkopany xD) 340km ^^


Temat kawy jest Tabu xD Tak przyjacielu xD

idę spać.
Ahoj przygodo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie :)