Moje auto jest sławne xD Znajduje jego zdjęcia w internecie ... Przeraża mnie to.
Dzisiaj Zoo z Feciałką. Nie wiem po co. Ale fajnie było. Znów kupiliśmy wino ale nie udało się go nam otworzyć. Nie mieliśmy korkociągu. Łajzy z nas xD
Nie chce mi się pisać, jestem zbyt zmęczony... Zaraz ide ogarniać auto bo coraz gorzej z odpalaniem i spalaniem.
Rób co chcesz. Nie, nie przyszło.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw ślad po sobie :)