środa, 13 marca 2013

Bo ty ponoć .... z Fetą.

Z dnia na dzień dowiaduje się coraz to dziwniejszych rzeczy... To co dziś usłyszałem to już jest przesada. Kto to w ogóle wymyśla? Jeszcze mi zacznijcie wmawiać, że jestem z kelnerką z dagrasso... to już całkiem zejdę ze śmiechu bo chyba takie jest założenie.

Dla tych co nie rozumieją słów.
Z nikim obecnie nie jestem, nie byłem, nie planuje i nie zamierzam być. Teraz już na pewno!
A to, że mam przyjaciółki to moja prywatna sprawa no chyba że jest to zabronione.
To, jak spędzam z nimi czas jest również moją prywatna sprawą, ale oczywiście wszyscy chcą się wpierdalać. A jak im na to nie pozwolisz zaczynają się plotki... Ja pierdole.

p.s. Wszyscy chcą Black Devili... Jakiś obłęd!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie :)