piątek, 15 marca 2013

Nie będę pisał o śniegu...
i o tym , że rodzicielka ukradła mi auto bo jej stoi w zaspie pod domem...
Przynajmniej można w taką pogodę jeździć sobie legalnie po głównych... i tak nikt cię nie zatrzyma.


A rano znowu był niekontrolowany napad śmiechu... Zima... xD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie :)