lepiej... fajki pomogły... Bardzo...
Jeszcze 29dni... + czas na wyrobienie takiego tam papierku po wczesniejszym zdaniu dwóch egzaminów...
W czwartek może będzie dowód... Miło.
Kupiłem aparat... Całe 409zł Haha muszę Hp'ka sprzedać choćby za 20zł... Ogólnie finansowo wychodzę na zero ^^ Dziwne... Chyba wole mieć już mase długów ale mieć... .
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw ślad po sobie :)