środa, 2 stycznia 2013

A wiecie co wam powiem? Mam to wszystko w dupie... Wszyscy mogą to ja też.
Pierdole nie ma mnie dla nikogo... Przez miesiąc? Dajmy całe 36dni + okres na zdanie prawka. Potem się zobaczy... Grunt to złożyć auto i mieć pełny bak... Odwiedzić jeszcze raz te wszystkie miejsca... Tak to jest to.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie :)